Skip links

Înființează-ți ÎI
fără alte bătăi de cap

Ce trebuie să știi
înainte de înființarea unei ÎI?

Totul este posibil 100% online și rapid pe consultanta-onrc.ro. Completezi formularul de contact, te sunăm, discutăm, ne trimiți actele necesare, noi îți înregistrăm dosarul electronic și îți comunicăm documentele primite de la ONRC pe cale electronică.

1. Informațiile preliminare pe care ți le vom solicita:

  • Datele personale din buletin
  • Denumirea pentru II (de obicei NUME PRENUME + INIȚIALE PĂRINTE);
  • Codurile CAEN de care ai nevoie;
  • Adresa sediului social și, dacă e cazul, pentru alte sedii secundare;

2. Pregătim actele online pentru tine, le poți semna online.

3. Înregistrăm dosarul de înființare la ONRC;

4. Îți comunicăm documentele semnate electronic de către ONRC;

  • Cartea de identitate
  • Copii după documentele care atestă pregătirea profesională, dacă aceasta este cerută, potrivit unor prevederi legale speciale
  •  

Orice ÎI are nevoie de o adresă fizică, la care vei desfășura activitatea sau la care vei primi doar corespondența.
Sediul social îl poți stabili la tine acasă, la altcineva sau acesta poate fi găzduit temporar de către noi, în temeiul unui contract de comodat sau de închiriere.

Te vom ajuta să identifici de ce coduri CAEN ai nevoie, 100% online;

Pașii pentru a alegerea codurilor CAEN sunt următorii:

  • Stabilești ce activități economice vei desfășura;
  • Alegi care este activitatea principală, din care vei realiza majoritatea veniturilor și care sunt activitățile secundare;
  • Cauți în nomenclatorul CAEN codurile aferente activităților;
  • Verifici dacă există restricții sau condiții speciale pentru codurile CAEN;
  • Stabilești unde autorizezi codurile CAEN;
  • *La PFA, ai nevoie de diploma de studii în domeniul ales, sau dovada experienței dobândite.

Este obligatorie autorizarea codurilor CAEN pentru locul de unde se desfășoară activitatea, existând următoarele 3 situații posibile:

  • La sediul social;
  • La punctul de lucru;
  • La terți, adică în afara sediilor și a punctelor de lucru;

Îți punem dispoziție plata prin virament bancar.

De ce să ne alegi?

Asistență permanentă

Ai asistență la orice pas în utilizarea platformei, de la consultanți profesioniști, pentru realizarea operațiunilor dorite.

Fără dosar cu șină

Ai scăpat de completarea manuală a formularelor, acum se ocupă platforma inteligentă dosario.ro de birocrație.

Proces rapid

Durează doar 5 minute ca să completezi datele necesare pe platforma dosario.ro, iar dosarul va fi depus la Registrul Comerțului.

ATÂT DE SIMPLU

În doar 3 pași

01

Completezi formularul de solicitare.

02

Te contactăm pentru detalii și clarificări.

03

Ne ocupăm noi de tot.