Înființează-ți PFA
fără alte bătăi de cap
- Fără deplasări
- Oriunde în România
- Operațiuni complete
Ce trebuie să știi
înainte de înființarea unui pfa?
Totul este posibil 100% online și rapid pe consultanta-onrc.ro. Completezi formularul de contact, te sunăm, discutăm, ne trimiți actele necesare, noi îți înregistrăm dosarul electronic și îți comunicăm documentele primite de la ONRC pe cale electronică.
1. Informațiile preliminare pe care ți le vom solicita:
- Datele personale din buletin
- Denumirea pentru PFA (de obicei NUME PRENUME + INIȚIALE PĂRINTE);
- Codurile CAEN de care ai nevoie;
- Adresa sediului social și, dacă e cazul, pentru alte sedii secundare;
2. Pregătim actele online pentru tine, le semnezi online.
3. Înregistrăm dosarul de înființare la ONRC;
4. Îți comunicăm documentele semnate electronic de către ONRC;
- Cartea de identitate
- Diploma de studii în domeniul ales, sau dovada experienței dobândite
Orice PFA are nevoie de o adresă fizică, la care vei desfășura activitatea sau la care vei primi doar corespondența.
Sediul social îl poți stabili la tine acasă, la altcineva sau acesta poate fi găzduit temporar de către noi, în temeiul unui contract de comodat sau de închiriere.
Trebui să avem în vedere următoarele diferențe principale:
- SRL este potrivit dacă ai planuri de dezvoltarea afacerii tale cu mai mulți asociați;
- PFA este potrivit când dorești să administrezi singur afacerea ta, fără asociați;
- Angajați: PFA permite 5 angajați, SRL nu impune restricții;
- Taxele și impozitele: diferă și merită analizate în funcție de veniturile lunare preconizate;
- Răspunderea legală: SRL implică o răspundere limitată: obligațiile se achită doar din patrimoniul firmei, iar asociații răspund doar în limita aportului la capitalul social; Titularul PFA poate răspunde personal cu propriul patrimoniu;
- Coduri CAEN: PFA poate avea maxim 5 CAEN, SRL poate avea oricâte CAEN.
- Contabilitatea: SRL are nevoie de expert contabil, pe când la PFA îți poți ține singur contabilitatea.
Pentru alte informații vă stăm dispoziție la datele de contact.
Te vom ajuta să identifici de ce coduri CAEN ai nevoie, 100% online;
Pașii pentru a alegerea codurilor CAEN sunt următorii:
- Stabilești ce activități economice vei desfășura;
- Alegi care este activitatea principală, din care vei realiza majoritatea veniturilor și care sunt activitățile secundare;
- Cauți în nomenclatorul CAEN codurile aferente activităților;
- Verifici dacă există restricții sau condiții speciale pentru codurile CAEN;
- Stabilești unde autorizezi codurile CAEN;
- *La PFA, ai nevoie de diploma de studii în domeniul ales, sau dovada experienței dobândite.
Este obligatorie autorizarea codurilor CAEN pentru locul de unde se desfășoară activitatea, existând următoarele 3 situații posibile:
- La sediul social;
- La punctul de lucru;
- La terți, adică în afara sediilor și a punctelor de lucru;
Îți punem dispoziție plata prin virament bancar.
De ce să ne alegi?
Asistență permanentă
Ai asistență la orice pas în utilizarea platformei, de la consultanți profesioniști, pentru realizarea operațiunilor dorite.
Fără dosar cu șină
Ai scăpat de completarea manuală a formularelor, acum se ocupă platforma inteligentă dosario.ro de birocrație.
Proces rapid
Durează doar 5 minute ca să completezi datele necesare pe platforma dosario.ro, iar dosarul va fi depus la Registrul Comerțului.
ATÂT DE SIMPLU
În doar 3 pași

01
Completezi formularul de solicitare.
02
Te contactăm pentru detalii și clarificări.
03