Skip links

Înființează-ți SRL
fără alte bătăi de cap

Ce trebuie să știi
înainte de înființarea unui srl?

Totul este posibil 100% online și rapid pe consultanta-onrc.ro. Completezi formularul de contact, te sunăm, discutăm, ne trimiți actele necesare, noi îți înregistrăm dosarul electronic și îți comunicăm documentele primite de la ONRC pe cale electronică.

1. Informațiile preliminare pe care ți le vom solicita:

  • Alege numele pentru firma ta;
  • Stabilește codurile CAEN de care ai nevoie;
  • Alege cine sunt asociații și cine reprezintă legal firma (cine este administratorul/administratorii);
  • Alege sediul social și, dacă e cazul, alte sedii secundare;
  • Obții copii ale actelor de identitate ale asociaților și administratorilor;

2. Pregătim actele online pentru tine, care sunt semnate de către asociați și administratori online;

3. Înregistrăm dosarul de înființare la ONRC;

4. Îți comunicăm documentele semnate electronic de către ONRC;

De cartea de identitate a asociaților și administratorilor, iar de restul ne vom ocupa noi.
Pentru a înființa o firmă sunt necesare următoarele informații preliminare: o denumire, codurile CAEN corespunzătoare activităților pe care vrei să le desfășori și un sediu social.

Orice SRL are nevoie de o adresă fizică, la care vei desfășura activitatea sau la care vei primi doar corespondența.
Sediul social îl poți stabili la tine acasă, la altcineva sau acesta poate fi găzduit temporar de către noi, în temeiul unui contract de comodat sau de închiriere.

Trebui să avem în vedere următoarele diferențe principale:

  • SRL este potrivit dacă ai planuri de dezvoltarea afacerii tale cu mai mulți asociați;
  • PFA este potrivit când dorești să administrezi singur afacerea ta, fără asociați;
  • Angajați: PFA permite 5 angajați, SRL nu impune restricții;
  • Taxele și impozitele: diferă și merită analizate în funcție de veniturile lunare preconizate;
  • Răspunderea legală: SRL implică o răspundere limitată: obligațiile se achită doar din patrimoniul firmei, iar asociații răspund doar în limita aportului la capitalul social; Titularul PFA poate răspunde personal cu propriul patrimoniu;
  • Coduri CAEN: PFA poate avea maxim 5 CAEN, SRL poate avea oricâte CAEN.
  • Contabilitatea: SRL are nevoie de expert contabil, pe când la PFA îți poți ține singur contabilitatea.

Pentru alte informații vă stăm dispoziție la datele de contact.

Te vom ajuta să identifici de ce coduri CAEN ai nevoie, 100% online;

Pașii pentru a alegerea codurilor CAEN sunt următorii:

  • Stabilești ce activități economice vei desfășura;
  • Alegi care este activitatea principală, din care vei realiza majoritatea veniturilor și care sunt activitățile secundare;
  • Cauți în nomenclatorul CAEN codurile aferente activităților;
  • Verifici dacă există restricții sau condiții speciale pentru codurile CAEN;
  • Stabilești unde autorizezi codurile CAEN;

Este obligatorie autorizarea codurilor CAEN pentru locul de unde se desfășoară activitatea, existând următoarele 3 situații posibile:

  • La sediul social;
  • La punctul de lucru;
  • La terți, adică în afara sediilor și a punctelor de lucru;

Persoana care efectuează toate operaţiunile cerute pentru aducerea la îndeplinire a obiectului de activitate, în limitele arătate în actul constitutiv;

Administratorul gestionează patrimoniul SRL și răspunde pentru activitatea firmei;

Poate fi o persoană fizică sau juridică, română sau străină, asociat sau neasociat;

Alegerea administratorului se face la înființare și poate fi schimbat ulterior prin hotărârea AGA/decizia asociatului unic.

Da, un SRL poate avea mai mulți administratori, persoane fizice sau juridice, române sau străine, asociați sau neasociați.

Asociații sunt persoanele fizice sau juridice, române sau străine care participă la profit și pierderi și care controlează activitatea administratorului.

Administratorul este persoana care conduce firma în limitele prevăzute prin actul constitutiv și este reprezentantul legal al societății.

Asociații pot să fie administratori sau pot numi administratori externi.

Îți punem dispoziție plata prin virament bancar.

De ce să ne alegi?

Asistență permanentă

Ai asistență la orice pas în utilizarea platformei, de la consultanți profesioniști, pentru realizarea operațiunilor dorite.

Fără dosar cu șină

Ai scăpat de completarea manuală a formularelor, acum se ocupă platforma inteligentă dosario.ro de birocrație.

Proces rapid

Durează doar 5 minute ca să completezi datele necesare pe platforma dosario.ro, iar dosarul va fi depus la Registrul Comerțului.

ATÂT DE SIMPLU

În doar 3 pași

01

Completezi formularul de solicitare.

02

Te contactăm pentru detalii și clarificări.

03

Ne ocupăm noi de tot.